Купівля вживаної машини - справа відповідальна і дорога. І природно кожен покупець бажає придбати хороший, не автомобіль за нормальну ціну. Саме тому потрібно обов'язково знати, що і як оглядати, діагностувати, на що звертати увагу в уподобаному екземплярі. Роз- дивимося особливості вибору б / у машини.
Головним об'єктом огляду старої машини є кузов. Необхідно перевірити, чи немає корозії або слідів неякісного ремонту після аварії. Ідеальними умовами для цього є суха погода і денне світло. Якщо машині більше 15 років, то швидше за все вже здійснювався ремонт кузова. За умови нормальної якості, це не проблема.
Якщо старий автомобіль «хизується» свіжою фарбою, це говорить про те, що під новою фарбою можуть перебувати невидалені вогнища корозії. Справа в тому, що гроші на хороший капітальний ремонт кузова не часто повертаються при продажу машини. Тому роблячи передпродажну фарбування старої машини, власники економлять на всьому, чим можна.
Якщо старий автомобіль був в аварії, його можуть видати нерівномірні відстані між кузовними деталями, ускладнене відкривання і закривання дверей, тон фарби під капотом не збігається з тоном кузова. Щоб виявити, рихтувати Чи передні крила, можна провести пальцями по їх внутрішньої поверхні. Якщо деталь рихтувати і вирівнює шпаклівка, на внутрішній стороні можна відчути нерівності. Але цей спосіб не можна застосувати, якщо на старий автомобіль встановлені підкрилки.
одержані автомобіль Взагалі, бажано заїхати на СТО і на спеціальному обладнанні виміряти шар фарби. Також ретельно вивчіть місця зварювання крил та інших деталей, автозаводи користуються контактним точковим зварюванням. Тому місце зварювання повинно виглядати як ряд заглиблень. Якщо в якихось місцях є здуття фарби, вони через короткий час можуть перетворитися в серйозні вогнища корозії. Відзначимо також, що якщо на уживаної машині встановлені різноманітні накладки, захисту на порогах, крилах, це може говорити про захованої під ними іржі.
Другим за важливістю об'єктом є двигун старої машини. Уважно вивчіть, чи немає слідів підтікання масла, антифризу та інших рідин. Якщо мотор старої машини вимитий, то цілком можливо, що господар намагається приховати потьоки (адже на чистому агрегаті витерти їх дуже легко). Обов'язково вийміть щуп і вивчіть масло. Воно повинно бути прозорим. Якщо воно має золотистий або коричневий колір, то в двигун перед продажем залили відновлюють присадки.
Далі заведіть мотор старої машини. Ви не повинні почути ніяких стукотів, шумів. Його робота повинна бути рівномірною і неголосному, його не повинно періодично потряхивать. Останнє особливо стосується вприськових агрегатів. Дизельний двигун може жорстко стукати тільки в непрогрітому стані. В іншому випадку найімовірніше зношені форсунки.
Якщо ви виявите, що силовий агрегат «потіє» маслом з прокладок і роз'ємів, то має місце надмірний тиск картерних газів. Це є наслідком забитої системи вентиляції картера та сильному зношенні циліндро-поршневої групи. У даному випадку дуже обережно зніміть шланг вентиляції картера або відкрутіть кришку оливозаливно∂ горловини. Якщо причина в зношеності поршневої групи, зі шланга йтиме сизий дим, а з горловини великий потік газів картерів.
Також для визначення стану поршневої старої машини зверніть увагу на вихлоп. Для цього потрібно буде кілька разів добре натиснути на акселератор. Якщо дим чорний, то має місце переобогащенная суміш. Якщо стара машина вприськовую, то це може свідчити про наближення дорогого ремонту. Якщо дим має блакитний відтінок, то внаслідок зношених сальників клапанів або кілець, в циліндри потрапляє масло. Якщо дим білого кольору, то це свідчить про що потрапила в циліндри воді або тосоле. Але в останньому випадку варто відзначити, що при холодному двигуні - це нормально. Дизельний двигун потрібно спочатку прогріти, а потім дивитися на вихлопні гази.
Третім етапом огляду старої машини буде перевірка її в ходу. При русі передачі повинні включатися легко, без сторонніх шумів. Якщо об'єкт покупки - заднеприводная машина, послухайте, чи немає в трансмісії гулу, шуму, вібрацій. У роботі підвіски авто також не повинно бути ніяких сторонніх звуків (стукотів, скрипів). Машина повинна плавно, без ривків набирати розгін і гальмувати, тримати дорогу в поворотах. Також старий автомобіль повинен їхати прямо при відпущеному кермі. Якщо ж машину тягне в бік, то швидше за все неполадки в підвісці, рульовому або з колесами. Якщо старий автомобіль йде убік при уповільненні - несправна гальмівна система.
Якщо ви хочете купити hyundai equus, то раджу вам відвідати сайт Hyundai-avtomir.ru. Я користувався їхніми послугами і залишився дуже задоволений.
Перевірте візуально стан всіх деталей підвіски. На «гумках» не повинно бути тріщин і вм'ятин. На амортизаторах не повинно бути патьоків. Зауважимо, що для перевірки стану амортизаторів потрібно розгойдати машину. Якщо деталі справні - кочення гасяться за одне-два коливання.
Важливим показником при покупці автомобіля є також пробіг. Всім відомо, що «підкоригувати» показання одометра (як механічного, так і електронний) не складає труднощів. Тому прикиньте за віком машини, скільки вона повинна була «пробігти» (річний пробіг середньостатистичного автомобіля складає як мінімум 15 тис. Км). Також реальний пробіг можна визначити за непрямими показниками: стерті накладки на педалі, протерте сидіння водія, дуже потертий важіль покажчиків поворотів.
Отже, оглянувши всі вузли та агрегати «кандидата» на купівлю приймайте рішення, чи варто купувати даний старий автомобіль або розглянути інші варіанти.
0 коментарі:
Дописати коментар